سوالات متداول

در اینجا ما متداول ترین سوالات را جمع آوری کرده‌ایم. لطفا قبل از تماس با پشتیبانی آنها را بخوانید.

اطلاعات حمل و نقل

چه روش های حمل و نقل موجود است؟

روش‌های ارسال از طریق تیپاکس و یا پست سفارشی انجام می‌شود.

ارسال سفارشات حجیم و سنگین چگونه است؟

سفارشات بالای 20 کیلو و یا حجیم توسط وانت ارسال می شود که هزینه آن در فاکتور اعمال می شود.

اطلاعات پرداخت

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

امکان خرید کالاهایی که موجود نیستند وجود ندارد اما همیشه از طریق تماس با پشتیبانی یدک اسپیر و یا فرم استعلام قیمت در صفحه اول سایت می توانید اقدام کنید.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟

خیر. در حال حاضر امکان پرداخت بصورت اقساطی وجود ندارد.

سفارشات و شرایط ارسال

سفارشات پست را چگونه می توانم پیگیری کنم؟

همواره می توانید با دریافت کد پیگیری مرسوله از پشتیبانی یدک اسپیر و با مراجعه به سایت پست به نشانی itemtracking.post.ir و وارد کردن شماره مرسوله 20 رقمی، سفارش خود را پیگیری نمایید.

امکان ابطال سفارش توسط خودم وجود دارد؟

خیر. پس از پرداخت تا پیش از ارسال محصولات امکان لغو سفارش توسط تیم پشتیبانی یدک اسپیر وجود دارد.

هنوز سوالی دارید؟

ما خوشحال خواهیم شد که به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهیم.

×

مکالمه را شروع کنید

سلام! شما میتوانید سوالات خود را از ما در واتساپ بپرسید.

× سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!